REGULAMINY
Regulamin Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Bielawie, ul. Komunalna 1
- 9 sierpnia, 2022
Pobierz załączniki:
Regulamin Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych 28.07.2023.pdf
Regulamin udzielania zamówień
- 17 lutego, 2021
Regulamin udzielania zamówień na wykonanie usług, dostawę towarów i roboty budowlane przez ZUK Sp. z o.o.
Pobierz załączniki:
Regulamin udzielania zamówień.pdf
Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
- 5 marca, 2019
Uchwała Rady Gminy Długołęka z dnia 25.11.2021 w sprawie uchwalenia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Długołęka.
Pobierz załączniki:
Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków -Uchwała Rady Gminy XXXVII 424 21 z dnia 25-11-2021.pdf
Zasady odpłatnego przekazania sieci
- 5 marca, 2019
Zasady odpłatnego przekazania sieci
Zarządzenie nr 16/2020 z dnia 18-09-2020 r.
w sprawie zasad przekazywania na rzecz ZUK Sp. z o.o. sieci wodociągowych lub/i kanalizacyjnych wybudowanych przez Inwestorów na terenie Gminy Długołęka.
dotyczy umów zawieranych po uzgodnieniu projektu sieci wodociągowych lub/i kanalizacyjnych
Pobierz załączniki: -
- Zarządzenie nr 16-2020 z dnia 18-09-2020 r.pdf
- Zarządzenie nr 22-2020 z dnia 27-11-2020 r. w sprawie ustalenia wysokości jednorazowej zapłaty wynagrodzenia za nabycie prawa własności do sieci.pdf
- Zarządzenie 11/2022 Zarządu Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kiełczowie z dnia 12-09-2022 roku w sprawie zmiany zasad odpłatnego przekazywania z rzecz ZUK Sp. z o.o. sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych wbudowanych przez Inwestorów na terenie Gminy Długołęka.pdf
Model wyceny-obliczanie wartości sieci
- 5 marca, 2019
Model wyceny-obliczanie wartości sieci
Zarządzenie w sprawie obliczania wartości sieci wodociągowych.
Pobierz załączniki:
Aneks do modelu wyceny Zarządzenie nr 4-2022 z dnia 28-02-2022 r.pdf
Regulamin Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
- 4 marca, 2019
Regulamin Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
Pobierz załączniki:
Regulamin Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.pdf